Indesit DIF 14 A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit DIF 14 A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

leonb145 23-05-2012
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

Deze afwasmachine 2 jaar geleden gekocht en in mijn nieuwe huis geplaatst. machine heeft toen meer als een jaar stilgestaan. Nu na een half jaar gebruik van deze vaatwasser blijken er achteraf hele grote mankementen.
Doordat de deur van de vaatwasser niet goed sluit is mijn nieuwe keukenblad, het deurpaneel op de vaatwasser en een ladefrontje naast de vaatwasser heel erg opgezwollen en moeten worden vervangen. De garantie is bijna verlopen maar ik durf hem gewoon niet meer te laten maken omdat ik heel erg bang ben dat wanneer ik de keuken hab hersteld de vaatwasser misschien nog steeds niet goed is.
DUS IK HOEF ECHT NOOIT MEER EEN INDESIT vaatwasser.
Nog veel erger is de zeer slechte service van Indesit. Er is inmiddels een monteur geweest welke meedeelde dat wij een nieuwe vaatwasser zouden krijgen.
Na een tijd nog steeds niets gehoord en vele e/mails en ergenissen verder nog steeds geen nieuwe ontvangen.
Er bijkt nu achteraf wat ze overigens niet aan mij hebben laten weten dat ik geen nieuwe krijg omdat ik hem zelf geinstalleerd zou hebben. Volgens mij is dit in 99% van de gevallen zo dus eigenlijk heb je gewoon geen garantie? Ik ben het er in ieder geval niet mee eens en zal nog verdere stappen ondernemen.

leonb145 23-02-2012
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

DUS IK HOEF ECHT NOOIT MEER EEN INDESIT vaatwasser.
Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe maar vind dat deze veel te hoog gewaardeerd is

S.M. Bouten 12-12-2011
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

ik neem me al maanden voor een review te schrijven, maar het komt er telkens niet van. Ik ben 55 jaar oud en heb heel wat vaatwassers versleten. Van hele dure tot goedkopere. Deze aanschaf was de allegoedkoopste en... verreweg de allerbeste! Wat een topper, qua indeling, qua wasrsultaat, ga zo maar door. Weinig of geen onderhoud, ik gebruik ook nog eens de goedkopere tabletten en nog steeds stralend resultaat. Dit is mijn beste aankoop op dit gebied tot nu toe. Aanrader!

Peer1975 12-03-2011
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

Nadat onze 16 jaar oude vaatwasser kortsluiting gaf, deze Indesit aangeschaft vanwege de zeer gunstige prijs. Zeer tevreden over het wasresultaat. Zeer gebruikersvriendelijk omdat er maar een paar programma's mogelijk zijn. Het gaat toch om het afwassen, dus er hoeven verder geen toeters of bellen op te zitten. Makkelijk zelf te installeren. Kortom: voor deze prijs een uniek apparaat.

hoekstra44 13-03-2010
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

Hebben deze vaatwasser prijstechnisch geschikt kunnen aanschaffen. Qua geluid is het ding prima, weinig lawaai, dus dik in orde. De vaat komt er weliswaar schoon uit echter bij lange na niet droog. Bij het leeghalen dus de theedoek erbij om hier en daar nog wat dingen af te drogen, nadeel wat ons betreft!!
Geen NL gebruiksaanwijzing, echter het is een vrij eenvoudig apparaat, wanneer je de betekenis van de 4 icoontjes van de programma's kent ken je het apparaat.
Wanneer we nu opnieuw voor de keus stonden overwogen we toch voor een duurder apparaat te gaan, juist vanwege het feit dat de vaat niet droog wordt.

esther.eckhardt 13-02-2010
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

Voor de prijs is het een prima vaatwasser. Voordelen: hij maakt goed schoon, maakt relatief weinig geluid en is makkelijk in het gebruik. Nadelen: de vaat is na afloop niet helemaal droog, het is een beetje behelpen om er glazen in te zetten, bij de afwerking is kunststof gebruikt - in plaats van metaal zoals bij duurdere machines (bijv bij sluiting) en er is geen kort programma (programma's duren minimaal 1,5 uur).

marrot 20-12-2009
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

Wij hebben deze machine nu een paar weken draaien en zijn er heel tevreden over. De afwas komt er netjes schoon en droog uit. De indeling van de rekken is o.k. en het geluid valt alles mee. Hij is rustiger dan de Siemens Topline van ca. 12 jaar oud die onlangs sneuvelde.

We hebben hem besteld en laten bezorgen door Inbouw.nl. Keurig geregeld, netjes op tijd.

Kortom, prima machine voor dit geld.

Lion Koene 27-07-2009
Geschreven voor: Indesit DIF 14 A

Wij hebben sinds een week deze vaatwasser en zijn er ontzettend blij mee. Stekker erin, slang aansluiten en draaien maar. Bij ons staat hij in een kastje waar eerst een laadje en deurtje in zat. De paneeltjes hebben we heel eenvoudig er weer voor geschroefd.
Als je even in het boekje kijkt wat de 4 verschillende programma's inhouden kan je zo aan de slag.
Wij hebben hem gekocht bij keukenloods.nl, we konden hem direct afhalen in Zwaag. Heel netjes allemaal. Op het moment dat ik binnen mijn pasje erdoorheen haalde, zette één van die jongens hem al in de auto.